Etapa de elaborare proiect include următoarele activități: prezentarea programelor de finanţare; identificarea oportunităţilor şi soluţiilor pentru afaceri; analiza eligibilităţii solicitantului şi stabilirea obiectivelor investiţionale; întocmirea şi redactarea dosarelor de finanţare, consilierea beneficiarului la semnarea acestora; realizarea documentelor specifice dosarului de finanţare: planul de afacere, studii de marketing, grafic de realizare a activităţilor, bugete, situaţii financiare, etc; consilierea clientului la obţinerea documentelor tehnice şi a celor care ţin de eligibilitatea proiectului.
Finanțări sector privat
Elaborare proiect
În aceasta etapa se va avea în vedere managementul proiectului; consultanţă tehnică şi financiară pe perioada derulării proiectului; consilierea beneficiarului în realizarea procedurilor de achiziţie şi a celor de plată; întocmirea dosarelor de achiziţie şi a celor de rambursare; realizarea rapoartelor intermediare şi finale.
S.C. DAS&PARTNERS S.R.L. poate asigura pregătirea documentaţiei de participare la procedurile de achiziţii publice realizate prin SICAP, respectiv: asistenţă la întocmirea documentaţiei solicitate pentru participarea la procedura de achiziţie publică; asistenţă la elaborarea ofertei tehnice şi financiare conform cerinţelor autorităţilor contractante.
S.C. DAS&PARTNERS S.R.L. întocmește studii și analize specifice proiectelor de investiții, respectiv: managementul riscurilor, analiza costurilor investionale, plan de afaceri, analiza cost-beneficiu, studiul de marketing, etc..
